Vänta medan vi hämtar innehållet till dig...

Få kontroll på era kostnader

Vi erbjuder en komplett lösning som inte bara förenklar hela inköpsprocessen, utan också ger bättre överblick och förbättrar kontrollen över era inköp. Genom vår hemsida får ni tillgång till ett brett sortiment av säkerhetsprodukter och effektiva verktyg för att optimera era rutiner. Allt ni behöver finns samlat på ett och samma ställe – vilket sparar tid, minskar krångel och ger ökad kontroll över era kostnader.

Allt på ett ställe

Med vår plattform slipper ni hantera flera olika leverantörer och komplicerade inköpsprocesser. Vi erbjuder ett brett sortiment av säkerhetsprodukter, vilket gör att ni kan samla alla era inköp på ett och samma ställe.

Smartare upphandling

Genom att skapa ett företagskonto hos oss får ni tillgång till smarta verktyg som förenklar era beställningar. Spara och hantera inköpslistor, granska offerter och håll enkelt koll på er orderhistorik.

Kontrollerad budgethantering

Vår plattform gör det möjligt att smidigt hantera budgetar och inköpsgränser för varje avdelning eller enskild medarbetare. Med bättre insyn och tydlig uppföljning av inköpskostnader, kan ni säkerställa att budgeten hålls och ni får bättre kontroll över kostnaderna.

Personlig service

Oavsett om du har frågor eller om du vill prata om arbetskläder, så är vi här för att hjälpa dig. Kontakta oss så kan vi tillsammans se hur vi kan lyfta ditt varumärke på jobbet.

Låt oss vara din partner när det gäller arbetskläder – vi levererar både kvalitet och stil.

Carl

Försäljning

Dir:+46 (0)42 295555
Epost: carl@arbetsskyddab.se

Fredrik

Försäljning

Dir:+46 (0)70 4760779
Epost: fredrik@arbetsskyddab.se